ده تا از بامزه ترین سخنان آلفرد هیچکاک



آلفرد هیچکاک به عنوان استاد سخن شناخته می شد.حرف های او بطور غریزی یا با فکر،نشانی از طنازی در کنار آن ذکاوت بریتانیایی را با خود به همراه دارد.در مورد این 10 سخن هیچکاک فکر کنید تا متوجه شوید منظور من چیست.


1-"وقتی بازیگری پیش من می آید و می خواهد که با هم در مورد کاراکترش صحبت کنیم،من می گویم در متن نوشته شده و او می گوید اما انگیزه ام چیست؟می گویم حقوقت."

2-"من هرگز نگفتم که همه بازیگران،گله احشام هستند؛چیزی که گفتم این بود که همه بازیگران باید مثل یک گله احشام رفتار کنند."

3-"خود-دزدی ادبی،یک سبک است."

4-"طول زمان یک فیلم باید مستقیما مرتبط با استقامت مثانه انسان باشد." 

5-"هیچ وحشتی در یک رابطه جنسی نیست،فقط در پیش بینی و انتظار آن است."


6-"تلوزیون قتل را به داخل خانه ها بازگردانده است-جایی که به آن تعلق دارند."

7-"در فیلم ها،قتل ها همیشه خیلی ساده است.من نشان می دهم که چقدر این کار دشوار است و این چه چیز کثیفیست که یک نفر را بکشید."

8-"هر چه آدم شرور موفق تر باشد،فیلم موفق تر خواهد بود."

9-"من یک روش درمان عالی برای گلو درد دارم:ببرش."

10-"چیزی واقعا برای برنده شدن وجود ندارد.یعنی،اگر شما شانس داشته باشید که یک چشم تیزبین و یک ذهن با هوش و زیرک و بدون وسواس داشته باشید."


۱ نظر:

Mostafa Motazedian گفت...

میلاد دمت گرم خیلی باحال بود