کریستین بیل:بازیگری بدون وجود همسرم غیرممکن بود



بازی باور نکردنی کریستین بیل در فیلم مبارز با نقش دیکی اکلاند منجر موفقیتهای باورنکردنی او در بخش بازیگر مکمل در جوایز این فصل شد.این بازیگر 36 ساله ولزی،اولین تندیس اصلی سال را در شانزدهمین جوایز سالانه انتخاب منتقدین برنده شد و هنگامی که روی سن از همسرش تشکر میکرد، اشک می ریخت.او در مصاحبه مطبوعاتی پس از دریافت جایزه،درباره چگونگی کمک خانواده به او در بازیگری و اینکه شخصیت صمیمی سینمایی او الان  در حال انجام چه کاریست و نیاز خود به سرعت صحبت کرد.


افشای روی حساس خود.
"فکر نمی کردم که اینجوری شم(اشک ریختن در سخنرانی پس از دریافت جایزه)!من معمولا تو این موارد احساساتی نمیشم.من یه انگلیسیم،ما سعی می کنیم احساساتمون بروز ندیم ولی فکر کنم دلیلش اینکه مدت زیادی تو آمریکام."


قدرت پر رمز و رازش.
"این همه چیزه(بودن همسرش در کنارش).من حقیقتا معتقدم که واقعا نمیشه بدون همراهی همسرت در کنارت،از چنین چیزی خوشحال بشی چون ساختن فیلم وقت خیلی زیادی میبره.همسرم مجبوره با چندین نوع از شخصیت های مختلف زندگی کنه.ممکنه بعضی از زنا بگن:"هِی،این عالیه،تنوع چاشنی زندگیه." اینو میدونم که این کار بدون همسرم امکانپذیر نبود.او یه زن  خوب و قویه."


ماشینکار مقابل مبارز.
"من هیچ کدوم از نقشامو با هم مقایسه نمیکنم.دیکی شبیه هیچکدوم از کاراکترای دیگه روی این سیاره نیست.چیزای مادی فقط راهی برای داخل شدن در اونه.دیکی،وای این پسر،یه چیز دیگست."

دوست شدن با  کاراکتر سینمایی.
"من شخصیت دیکی رو خیلی دوست دارم،ما الان دوستای خوبی هستیم.اون یه بخش مفید زندگی من و تجربه ساخت این فیلمه."


تو اوج بودن خوب است،اما همه چیز نیست.
"این شگفت انگیزه(بخشی از چنین فیلم موفقی بودن)،اینطور نیست؟شما فیلمای زیادی میسازین و جایزه فقط داره فیلمو میسازه،این کافیه.کاری که شما تو یه روز انجام میدین،تجربه ای که ازش میگیرن،این دلیلیه که من بازی می کنم....(دریافت جوایز)همیشه شگفت انگیز بودن."


عشق به جاده باز و آزاد.
"هیچی مثل موتوسواری نمیشه.خارق العادست.چیزی که من خیلی دوست دارم.چون آرومت میکنه و خیلی چیزا بهت یاد میده،خیلیم تفریح می کنی."

نحوه مشت زدن.
"همه چی از بازوها میاد...باید رو پنجه هات واستی و بهت مشت بزنن.دیکی،همونطور که تو فیلم گفتن،استیلش مثل سنجابه.من الان برای بکسرا خیلی احترام قائلم چون منم سابق مثل همون احمقا بودم که عادت داشتم بشینم یه طرفو بگم"یالا،بزنش!بزنش!"انگار که اونا نمیدونن.بکس خیلی انرژی برو طاقت فرساست." 

هیچ نظری موجود نیست: