یادگیری زبان عامیانه اسپانیایی جانی دپ از پنلوپه کروز



جانی دپ ممکن است به نسبت یکی از پسران بد این روزهای هالیوود چیزی بیش از یک پدر نمونه و متعهد باشد اما این بدان معنا نیست که دیگر با لذتهای جوانی زندگی بیگانه است.
این بازیگر 47 ساله با گزارشگران درباره دزدان دریایی کارائیب:بر امواج غریب Pirates of the  Caribbean: On Stranger Tides ،همبازی بودن با پنلوپه کروز و بزرگترین امید خود در زندگی به گفتگو می پردازد.


آیا شما از ادامه موفقیت و شهرت فیلم دزدان دریایی کارائیب،غافلگیر شدید؟
" جالبه که این جور پیشروی رو تجربه کنی بعد از بیست سال لذت بردن از یه مسیر شغلی بر پایه ی شکست.پروسه هنوز همون پروسه هست اما این حقیقت که مردم تصمیم می گیرن فیلمی رو ببینن که من توش بازی کردم،احتمالا شوکه کننده ترین چیزه."


آیا شما خود را در سری های بعدی این فیلم می بینید؟
"آره،فکر می کنم اونا احتمالا می تونن منو داخل این فیلم بیارن تا زمانیکه ترس و وحشتام با چرخای صندلیم در هم نپیچیده.برای من کاراکتری مثل کاپیتان جک شخصیتیه که شما می خواید ادامه ِش بدین—احتمال ها بی پایانن.همه نوع امکان دیوانگی و چرندگویی،که دوست دارین و هرگز انجامش ندادین، تو این کاراکتر وجود داره.

امید و آرزوهای شما برای آینده چیست؟
دریانوردی آروم.این آرزومه.البته بعنوان مرد خانواده،تمام چیزی که شما بعنوان یه پدر می خواین، خوشحالی و موفقیت برای بچه هاتونه.این همونه،این آرزوی منه:فرزندان شاد."


آیا تابحال دوست داشتید یکی از فیلم های دزدان دریایی کارائیب را کارگردانی کنید؟
"ایده کارگردانی کردن یه فیلم برای من یه چیز غریب بوده چون احساس می کنم یه جورایی ضد ریاضیاتم.دوست ندارم چیزایی رو که منطقی بنظر میان،ترجیح می دم که اینجوری نباشه و احتمالا فیلم من منطقی بنظر نخواهد اومد.بنابراین من فقط با موبایلم فیلمای کوتاه تو خونه می سازم که اکران هم نمیشه."

چقدر شما به کاپیتان جک شبیه هستید؟
"هر کاراکتری که بازی می کنین،قسمتایی از شما وجود داره که به ترکیبات درست کردن این تاس کباب اضافه میشه.مسلما قسمتی از من در کاپیتان جک وجود داره و متاسفانه یا خوشبختانه،بخش عظیمی از کاپیتان جک هم در من وجود داره.اساسا من نمیتونم از اون رها شم و منو تنها نمیذاره.اون همیشه خودشو بهم نشون میده.در حقیقت،اون امروز صبح وقتی که من داشتم بچه هامو برای مدرسه رفتن آماده می کردم،اومد.منم کیشِش کردم."


این دومین بار است که شما با پنلوپه کار می کنید.آیا شما چیزی به اسپانیایی یاد گرفته اید؟
"پنلوپه عامیانه ترین اسپانیایی رو به من یاد داد.این احمقانه ست اما من نمی تونستم تکرارشون کنم."

همبازی بودن مجدد با او چگونه بود؟
 "وقتی ما همدیگرو مجدد دیدیم،مثل این بود که ما فیلم کوکائین Blow رو هفته پیش تموم کردیم.من خیلی خیلی هیجان زده م که پنلوپه رو تو این فیلم داشتیم.من می دونستم که اون نه تنها یه حریف قابل احترامه بلکه کسیه که صحنه رو می کشه،که این کارو کرد.اون واقعا باورنکردنیه."


۱ نظر:

فرهاد گفت...

خیلی خوب جواب داده بود . حال کردم
واقعا جانی دپ رو تو هیچ نقشی اندازه جک اسپارو دوست ندارم .