501Must-See Movies:It’s a Gift



هارولد بیسونی (فیلدز) پس از آنکه همسرش خانوم بیسونی را با نارضایتی های بی پایانش ترک می کند،به مغازه اش می رود تا ببیند بردست بی عرضه اش،اورت (یانگ) درمورد مراقبت از بیبی دانک (لروی) موافقت کرده است و در آن لحظه مغازه پوشیده از شیره می شود در حالیکه یکی از مشتریان بخاطر نارنج ها (کامکوات) فریاد و اعتراض می کند و یک مشتری کور نصف اجناسش را به خاطر یک تکه آدامس از بین می برد.

 ناگهان هارولد توسط یک حواله پستی مقدار کافی پول برای خرید رویایش یعنی زمینی در یکی از بیشه های پرتقال بدست می آورد.او به کالیفرنیا می رود و در می یابد که درختی مرده و کلبه ای خرابه خریده است.همه چیز رو به بهبود می گذارد آن هم در زمانی که خانواده اش او را ترک می کنند و مردی ثروتمند برای خرید زمینش سر می رسد.


فیلدز در این یک هدیه است به خنده دارترین و با مزه ترین شکل در فیلم بازی می کند و در ظاهر یک فرد زن ذلیل در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.فیلدز زن ذلیل فقط غرغر می کند و سعی دارد تا به راه ساده ای در برابر این طوفان ضدیت ها برسد.این داستان کلاسیک تلاش او برای یک خواب شبانه بدون زن روی ایوان را در بردارد که این نیز بوسیله فردی معمولی و بچه ها،آشغال قوطی ها،نارگیل ها و بطری های شیرش سخت شده است.در اغلب مواقع،کاراکتر فیلدز با خامی ها وبی عرضگی هایش برای حفظ خود از یک خانواده وحشتناک و جهانی ظالم تنها به نظر می رسد.هنوز ما احساس ترحم به او نمی کنیم.ما فقط می توانیم او را بخاطر چنین عزم درونی قوی ("من هیچوقت چیزی قوی تر از عرق جوی سیاه قبل از صبحونه نمی خورم.") و چنین قظاوت زیرکانه شخصیت ("هرکی که سگا و بچه ها رو دوست نداره نمی تونه خیلی بد باشه") تحسین کنیم.


مشخصات فیلم
تولید سال 1934،آمریکا
کارگردان:Norman Z.McLeod
بازیگران:W.C. Fields,Kathleen Howard,Jean Reuverol,Julian Madison,Tommy Bupp,
Baby LeRoy,Tammany Young
نویسنده:Jack Cunningham از نمایشنامه ی کمدی مکمل اثر J.P. McEvoy و داستانی اصلی اثر W.C. Fields(بعنوان Charles Bogle) بعلاوه کمک هایی از Claude Binyon, Lou Breslow, Howard J. Green, Harry Ruskin, john Sinclair, Paul Girard Smith, Eddie Welch, Garnett Weston
فیلمبردار:Henry Sharp
تهیه کننده/کمپانی تولید:William LeBaron/Paramount Pictures

هیچ نظری موجود نیست: