پاچینوی مست،همکاری در بعد از ظهر سگی را رد کرد


آل پاچینو بازی در فیلم ژانر سرقت و موفق بعد از ظهر سگی را هنگام مست بودن و مشروب خوردن در لندن ترک کرد و تنها زمانی ادامه کار را پذیرفت که تهیه کننده فیلم او رامتقاعد ساخت تا متن فیلم را در حال هوشیاری بخواند.
پاچینو قرارداد بازی در نقش یک سارق بانک را در 1975 که منجر شد تا نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار گردد،امضا کرد اما نظرش در زمانی که غرق مستی شبانه بود،تغییر کرد.
مارتین برگمن،تهیه کننده فیلم از این کار پاچینو نا امید نشد و درنهایت توانست تا این بازیگر را متقاعد کند تا پس از رسیدن به حالت عادی،بازگردد.
آل پاچینو در برنامه تاک شو با اجرای لری کینگ،می گوید"وقت یکی از اون  مستیای شبانه تو لندن بود که  بعد از ظهر سگیو رد کردم و واقعا این کارو کردم و گفتم نمیخوام برم تو یه بانک و بانکو بزنم و بقیه ماجرا...
"من واقعا کارو رد کردم بعد اون که جواب مثبت دادم.اما خیلی خوش شانس بودم که کسی مثل مارتی و کارگردانی مثل سیدنی لومت دوروبرم بودن...
 
"اونا فهمیدن که این کارو نمی کنم.من ترک کردم و اونا کس دیگه ایو داشتن.تو او زمان،مارتی روی من تاکید داشت.من گفتم مارتی،من نمیخوام بازی کنم و اون گفت اگه لحظه ای دست از خوردن مشروب برداری_میتونی این کارو بکنی....متنو بخون.منم گفتم باشه.اون گفت طرفش نرو و کاری که گفتم بکن.
"من دو روز شد که طرف مشروب نرفتمو متنو خوندم.معلوم بود.گفتم چرا این کارو کردم؟من باید بازیش کنم.بعد به مارتی زنگ زدم و گفتم میدونی مارتی حق با تو بود.متن عالیه.اون گفت باشه بعدا باهات حرف می زنمو گوشیو گذاشت.به هدفش رسیده بود .......و من خیلی خوش شانسم که مارتی رو داشتم."

۲ نظر:

فرهاد گفت...

مرسی آقام آل
لامصب تو زندگی واقعیش هم داشته نقش بازی می کرده . حرف هاش مثل دیالوگ می مونه
دمش گرم .
راستی DON تو خودت اینجوری ترجمه کردی یا واقعا اینقدر باحال حرف می زده ؟

Unknown گفت...

مرتیکه معتاد!!!:دی