اشتباهات بیادماندنی چند فیلم

وقتی شما در حال خوردن ذرت با دوستانتان هستید یا وقتی که جلوی دستگاه دی وی دی پلیر و تلوزیون خود پس از یک روز خسته کننده می نشینید،تنها فیلم است که می تواند شما را دوباره با نشاط کند. شخص می تواند با دیدن یک فیلم رویاهای فانتزی خود را به عینه ببیند یا حتی دیدن یک فیلم  درام،  کمدی یا ترسناک می تواند بر عواطف و احساسات افراد تاثیر گذار باشد.بهرحال،آیا شما تا بحال به اشتباه های برخی فیلم ها توجه کرده اید؟خوب،آنها هم دارای اشتباه هستند، چون همه افراد هالیوود نیز انسان هستند!بخش جالب این است که وقتی شما این اشتباه های کوچک یا بزرگ فیلم را می بینید،بیشتر از قبل از فیلم لذت می برید.عموما این اشتباهات آنچنان جزئی هستند که توسط بیننده عادی بسختی قابل تشخیص است.بهرحال،افرادی هستند که عملا علاقه خاصی به یافتن این اشتباهات دارند.وبسایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که شما می توانید این اشتباه ها با شرحشان را پیدا کنید.در اینجا،ما بعضی از بیاد ماندنی ترین اشتباهاتی را که اتفاق افتاده،بیان می کنیم.
 
AVATAR
بیایید ابتدا با پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما،که خیلی از رکورد های گذشته را شکست،آغاز کنیم؛آواتار. بسیار جالب است که این فیلم پر ابتکار و جسارت جیمز کامرون هم اشتباهات فاحشی داشته باشد.خوب، کسانی که فیلم را دیده اند ممکن است توجه کرده باشند که دو سرباز پس از گرفتن فرمان از سلفریج برای قطع ارتباط های آواتار جیک و گریس می روند.این کاملا خارج از سکانس نشان داده شده است. شما می بینید که آواتار جیک نا خودآگاه وقتی که سرباز زن سوییچ گریس را خاموش می کند،سقوط می کند و برعکس.

TROY
فیلم های زیادی هستند که این گونه اشتباهات احمقانه را داشته اند.آیا شما می توانید وجود هواپیما را در صدها سال پیش تصور کنید؟خوب برد پیت به این سوال بخوبی جواب می دهد!در فیلم تروی،شما می توانید این معجزه را ببینید.

GLADIATOR
همه عاشقان مد از شنیدن این که شلوار جین از دوران روم مرسوم بوده،خوشحال می شوند.باور نمی کنید؟باید گلادیاتور را تماشا کنید که در یکی از صحنه ها کسی شلوار جین مد روز پوشیده است.
PIRATES OF THE CARIBBEAN
نمونه های زیادی از حضور اشتباهی افراد پشت صحنه در جلوی دوربین در هنگام فیلمبرداری وجود دارد.در دزدان دریایی کارائیب هم یکی از دست اندرکاران با تی شرت بدون آستین و کلاه کابویی و عینک دودی پشت سر بازیگر اصلی قرار دارد.
LORD OF THE RINGS (The Followership of The Ring)
تغییر محل یا عوض کردن ساعت مچی از دستی به دست دیگر از انواع دیگر اشتباهات است که بوفور یافت می شود.بهرحال،چه اتفاقی خواهد افتاد اگر جای زخم کسی عوض شود!بله،این چیزیست که شما در ارباب حلقه ها می بینید که در آن زخمی روی قسمت پایینی گونه راست فرودو چندین بار به جاهای دیگر در صحنه های مختلف جابجا می شود.حتی در اندازه های مختلف و یکبار روی گونه چپ.
HARRY POTTER
هنگام صحبت در مورد اشتباهات فیلم ها،شما واقعا نمی توانید یکی از فانتزی ترین سری های فیلم را فراموش کنید،سری فیلم های هری پاتر.با هری پاتر و فرمان فونیکس شروع می کنیم،صحنه ای که هری خواب است در حالی که تی شرت آستین کوتاه با یقه ای شبیه لباس کارگران کشتی را پوشیده که به نوعی تی شرت هِنلی تغییر میابد.در هری پاتر و سنگ فیلسوف،در جریان مهمانی، ناگهان سمتی که هری ایستاده تغییر می کند.ما نمی توانیم اشتباه رخ داده در هری پاتر و تالار راز را فراموش کنیم،که در آن فراموش کرده بودند تا فیلمبردارشان را از دید مخفی کنند.دیگری در در هری پاتر و جام آتش است که جام جادو که روی یک شیب روی چمن ها قرار دارد بخودی خود به نزدیکی بنای یادبود حرکت کند.
TWILIGHT
در فیلم گرگ و میش،وقتی که بلا در بیمارستان بستریست.در نمایی نزدیک بند لوله  تنفسش نزدیک به چشمهاست.اما در نمای دور بندها روی گونه هاست.نمونه دیگر اشتباهی در فیلم گرگ جوان است که، پس از قهرمانی،در حالی که طرفداران اسکات برای گفتن تبریک بیرون می آیند،یکی از طرفدارانش را می توان دید که به دوربین نگاه می کند.
MATRIX RELOADED
در فیلم ماتریکس،می توانید از عینک دودی اسمیت به عنوان صفحه بازتاب تصاویر از محل های دیگر لوکیشن استفاده کنید. 
THE USUAL SUSPECTS
در مضنونین معمولی،هواپیمای بوئینگ 747 پلیس دو موتور از چهار تا را از دست میدهد و ناگهان به بوئینگ 767 تبدیل می شود.
SPIDERMAN
یکی از مشخص ترین اشتباهات در اسپایدرمن رخ می دهد،که پس از یک درگیری،اسپایدرمن،مری جین را نجات می دهد و درطی درگیری دو پنجره روی دیواری آجری بشدت می شکند.در هرصورت،این دو پنجره خودشان را تعمیر می کنند و پس از درگیری کاملا سالم می شوند.
OCEAN’S ELEVEN
در این فیلم،یک لیوان عجیب و مرموز به بشقاب تبدیل می شود و دوباره به حالت اولش باز می گردد!
 
در هر صورت خطا های متعددی در فیلم های هالیوود بزرگ وجود دارد که می تواند قابل توجه باشد،اما باید این نکته را در ذهن داشت که هیچ چیز در این دنیا کامل نیست.